23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Blomstergigant vil også sælge øl

Interflora, der har 450 butikker som medlemmer, vil udvide sit sortiment

Direktør for Interflora siden juli, Søren Flemming Larsen, har nu en strategi for virksomhedens fremtid, skriver Business.dk.

Udvalget skal udvides, og det sker blandt andet til Mors Dag, der er kædens største handelsdag, når kunderne kan købe en designervase sammen med buketten til mor.

Når fars dag kommer, kan far få en øl sammen med buketten.

- Vi skal tilbyde en bredere palet af produkter. Blomster vil altid være vores varemærke, men når danskerne vil give gaver, vil de også gerne give andet end blomster. Her ligger et uforløst potentiale for os, siger Søren Flemming Larsen og fortsætter:

- Vi har længe manglet nogle mere maskuline produkter, især op til fars dag. Vi har allieret os med en brygger og vil nu lave vores egen kvalitetsøl.

Originalartikel:

http://www.business.dk/detailhandel/inte...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|